Deze website gebruikt Cookies om volledig te kunnen functioneren. Meer informatie

Klachten

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door deze te mailen naar info@nipak.nl. Wij zullen dan altijd proberen een goede oplossing te vinden voor uw probleem.
Vermeld in de mail zoveel mogelijk informatie over de klacht zoals:

  1. Uw Firmanaam
  2. Uw voor en achternaam
  3. Uw Adresgegevens
  4. Hoe we u kunnen bereiken (telefoonnummer / email)
  5. De aard van de klacht (ondeugdelijk product, te late levering, levering met schade e.d.)
  6. Uitgebreide omschrijving van uw klacht, eventueel voorzien van afbeeldingen.
  7. Hoe wij de klacht naar uw idee het beste kunnen oplossen
Download het klachtenformulier

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Nipak, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.

Bij Nipak ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Nipak binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Leidt dit niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.